مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-04سياسي

بختیار: مردم دنیا سیاست های ضد بشری دولت آمریکا را فراموش نخواهند کرد


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کرونا به ما یاد داد که زندگی یک فرد در اروپا بر روی زندگی یک فرد در آسیا یا آفریقا تاثیرگذار است و همه ما به یکدیگر وابسته هستیم.

- یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کرونا به ما یاد داد که زندگی یک فرد در اروپا بر روی زندگی یک فرد در آسیا یا آفریقا تاثیرگذار است و همه ما به یکدیگر وابسته هستیم.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا، درباره درس هایی که کشورهای جهان باید از شیوع ویروس کرونا بگیرند، بیان کرد: شاهد بودیم که ویروس کرونا از چین شیوع پیدا کرد و سپس کشور ما را فراگرفت و در همان روزهای آغازین باعث جان باختن تعدادی از هموطنانمان شد اما آمریکایی ها فکر می کردند که کرونا دامن آن ها را نخواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز است که همه کشورها برای مقابله با این ویروس با یکدیگر همکاری کنند، اظهار کرد: اما ما شاهد هستیم که آمریکایی ها نه تنها کمک نکردند بلکه مانع کمک های بشردوستانه سایر کشورها به ایران شدند.

آمریکایی ها می توانستند حداقل برای مدت کوتاهی تحریم ها را کنار زده و برای مقابله با کرونا همکاری کنند اما این کار را نکردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: تحریم ها از ابتدا ظالمانه بود اما در این روزها تحریم های حوزه بهداشتی و بانکی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار: مردم دنیا سیاست های ضد بشری دولت آمریکا را فراموش نخواهند کرد

بختیار: مردم دنیا سیاست های ضد بشری دولت آمریکا را فراموش نخواهند کرد