مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-04اجتماعي

درخواست هایی برای از سرگیری طرح زوج و فرد تردد خودروی در کردستان


برای از سرگیری اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروی در استان درخواست های زیادی مطرح است که در صورت لزوم با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا این طرح از سر گرفته می شود.

- سرهنگ برزو مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم استان به ویژه شهرستان سنندج در روز 13 فروردین همکاری بسیار خوب و شایان تقدیری داشتند.

رییس پلیس راهور کردستان  تصریح کرد: تردد خودرویی در روز طبیعت در معابر و میادین درون شهری سنندج و سایر شهرهای استان در حداقل ترین میزان بود، اما متاسفانه این روند همکاری در روزهای اخیر کم رنگ شده است.

مرادی افزود: قطعا مصوبات محدودیت های ترددی ستاد ملی مبارزه با کرونا مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند، ولی تمام این تصمیمات برای حفظ سلامت جامعه بوده و بدون همکاری خود آنها عملیاتی نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مناسب باشد قطعا زنجیره کرونا شکسته می شود که این موضوع در برخی استان ها به خوبی جواب داده ما هم انتظار همکاری کامل از سوی مردم استان را داریم.

رییس پلیس راهور کردستان خاطرنشان کرد: محدودیت در طرح فاصله گذاری اجتماعی تنها مربوط به تردد خودرو و فعالیت اصناف نیست بلکه تجمع و حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها را نیز شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هایی برای از سرگیری طرح زوج و فرد تردد خودروی در کردستان

درخواست هایی برای از سرگیری طرح زوج و فرد تردد خودروی در کردستان