مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-04بين الملل

خشم مردم از اقدام رییس جمهوری شیلی


رییس جمهوری شیلی در پی انتشار تصاویری در یک میدان که پیشتر مرکز اعتراضات ضد دولتی بود و اکنون بابت شیوع کروناویروس قرنطینه شده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

- رییس جمهوری شیلی در پی انتشار تصاویری در یک میدان که پیشتر مرکز اعتراضات ضد دولتی بود و اکنون بابت شیوع کروناویروس قرنطینه شده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تصاویر از سباستین پینه را، رییس جمهوری شیلی در میدان پلازا ایتالیا در جمعه بعدازظهر وی را در حالتی نشان می دهد که بر روی پله های این بنای تاریخی پوشیده از گرافیتی های درخواست برکناری و استعفایش نشسته است؛ این تصاویر در رسانه های اجتماعی منتشر شده اند.

در جریان اعتراضات در شیلی علیه رییس جمهوری که در اکتبر گذشته میلادی و بابت افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و افزایش شکایت ها بابت بازنشستگی، بهداشت، آموزش و نخبه گرایی آغاز شد، دست کم 31 تن کشته و 3000 تن دیگر نیز زخمی شدند و 30 هزار معترض نیز دستگیر شدند.

منطقه اطراف این میدان اکنون در قرنطینه به سر می برد و شامل بخش های بزرگی از سانتیاگو، پایتخت نیز می شود و بر اساس آن، از مردم خواسته شده تا بدون اجازه ویژه از سوی مقام ها از خانه هایشان خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم مردم از اقدام رییس جمهوری شیلی

خشم مردم از اقدام رییس جمهوری شیلی