مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-04دانش

دانشجویان پیام نور مشمول حذف ترم نیستند


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه مصوبه 20 بندی وزارت علوم شامل حال دانشگاه پیام نور نمی شود، گفت: دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس های الکترونیکی را داراست و این زیرساخت قبل از بحران کروناویروس و همه گیری آن در سطح ایران و جهان در این .

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه مصوبه 20 بندی وزارت علوم شامل حال دانشگاه پیام نور نمی شود، گفت: دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس های الکترونیکی را داراست و این زیرساخت قبل از بحران کروناویروس و همه گیری آن در سطح ایران و جهان در این دانشگاه فراهم بوده و دانشجویان این دانشگاه مشمول حذف ترم نیستند.

دکتر صفی الله صفایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور تفاوتی با کلاس های حضوری معمولی ندارد و در این کلاس ها استاد و دانشجو ارتباطی دوطرفه دارند و دانشجو می تواند در کلاس های مجازی سوال های خود را مطرح کند همچنین استاد برای ارائه درس مربوطه خود با محدودیتی مواجه نیست.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان می توانند از سیستم کلاس های مجازی استفاده کنند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد، افزود: تمام زیرساخت های لازم و تجهیزات مورد نیاز از قبل وجود داشته و هیچ کمبود و محدودیتی در این زمینه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پیام نور مشمول حذف ترم نیستند

دانشجویان پیام نور مشمول حذف ترم نیستند