مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04اقتصادي

مردم زباله های خانگی را تفکیک نکنند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: مردم تا اطلاع ثانوی زباله های خانگی را تفکیک نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احد یوسفی در این زمینه اظهارکرد: با توجه به اینکه احتمال آلوده بودن زباله های خشک تفکیک شده در منازل وجود دارد بنابراین از شهروندان می خواهیم زباله های خشک خود را تا اطلاع ثانوی تفکیک نکنند.

وی ادامه داد: تفکیک زباله ها در منازل می تواند احتمال آلودگی را به ویژه در انبارهای جمع آوری ضایعات به میزان زیادی افزایش دهد.

یوسفی اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در ارومیه فعالیت تمامی غرفه های تفکیک زباله در ارومیه برای جلوگیری از شیوع کرونا متوقف شده و از همه شهروندان خواسته شده زباله های خود را تفکیک نکنند و زباله ها را فشرده و آبگیری کرده و جلو درب منازل بگذارند تا مستقیم دفن شوند.

وی با بیان اینکه تمامی زباله های خانگی ارومیه به صورت مستقیم درسایت نازلو دفن می شوند یادآور شد: ممکن است فرد آلوده ای به ویروس کرونا در منزل باشد و آلودگی از طریق زباله ها منتقل شده و زباله گردهایی که بدون استفاده از دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده آنها را برداشت می کنند به این ویروس مبتلا شوند.

یوسفی بااشاره به اینکه زباله و به ویژه زباله های بیمارستانی یکی از موارد انتقال ویروس کرونا است عنوان کرد: زباله های بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زباله های خانگی را تفکیک نکنند

مردم زباله های خانگی را تفکیک نکنند