مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04اجتماعي

اجرای 350 هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال 99


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال 99، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است، گفت: طبق برنامه ریزی ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال 99، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است، گفت: طبق برنامه ریزی ها، در سال جاری 350 هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهری تبریز انجام می شود.

محمد حسین اسحقی در اولین جلسه عمرانی سال جدید با مدیران شهرداری و شهرداران مناطق 10گانه تبریز، اظهار کرد: امسال بودجه عمرانی خوبی در شهرداری پیش بینی شده و امیدواریم با همکاری همدیگر، عملکرد قابل قبولی به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم موجبات جلب رضایت شهروندان عزیز را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: عملکرد ما هم به لحاظ تحقق بودجه و هم انجام پروژه های عمرانی در سال گذشته نشان داد که پتانسیل انجام هر پروژه ای را داریم.

وی با اشاره به بحث آسفالت ریزی در معابر شهری اظهار کرد: در بحث آسفالت ریزی، عملکرد چشمگیری داشتیم و بیش از میزان مصوب آسفالت ریزی کردین که به نسبت سال 97 برابر با 80 درصد افزایش داشت.

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: احداث کانال های دفع آب های سطحی، احداث پارک های محله ای با محوریت حفظ فضای سبز کف سازی و سیستم آبیاری، پیاده روسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 350 هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال 99

اجرای 350 هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال 99