مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:172020-04-04سياسي

حق کارگران و پاکبانان شهرداری همدان ادا نمی شود


خبرگزاری مهر - گروه استان ها - حمید بادامی نجات*: هم زمان با آغاز بحران جهانی ویروس کرونا، همت ارزشمند و حیاتی پاکبان ها و کارگران متعهد شهرداری در صف نخست مجاهدت برای حفظ سلامت جامعه و شهروندان را نباید نادیده گرفت.

این قشر تلاشگر جامعه در خط مقدم خدمت‎رسانی شهری هم پای تمامی خادمان عرصه سلامت حرکت می کنند.

باید آگاه باشیم که انسان های زیادی در مشاغل مختلف در هر شرایطی حتی با وجود شیوع ویروس کرونا، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند که کارگران و پاکبان های خدوم شهرداری جزو این قشر از جامعه محسوب می شوند.

کارگران و پاکبان های تلاشگر شهرداری قطعاً نمی توانند از طریق ویدئوکنفرانس و یا به شیوه های مرسوم دورکاری، فعالیت کنند، از سوی دیگر دارای اقلام و امکانات بهداشتی مناسب نیستند و متأسفانه برخی از افراد ناآگاه از تمدن شهری هم نظافت عمومی را رعایت نمی کنند؛ از این رو چگونه باید خود را از خطر ابتلاء به ویروس کرونا در امان نگه دارند؟! در شرایط حاضر که همگان در مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنیم، بسیاری از شاغلان هم با اجرای پویش درخانه می مانیم به انجام دورکاری اقدام کرده اند و یا در فضاهای اداری دولتی و خصوصی، امکانات ضدعفونی تعبیه شده است؛ در حالی که کارگران و پاکبان ها در گوشه و کنار شهرها، جان خود را به خطر انداخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق کارگران و پاکبانان شهرداری همدان ادا نمی شود

حق کارگران و پاکبانان شهرداری همدان ادا نمی شود