مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-04سياسي

حفاظت از ذخایر ژنتیکی حیات وحش کشور از اولویت های موزه ملی تاریخ طبیعی در سال جاری


مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست، از تشکیل کارگروه ملی در سطح مدیران کل دستگاه های مختلف و مرتبط برای مقابله، - مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست، از تشکیل کارگروه ملی در سطح مدیران کل دستگاه های مختلف و مرتبط برای مقابله، نظارت و مدیریت گونه های مهاجم خبر داد و گفت: گونه های مهاجم گیاهی و جانوری از تهدیدات بالقوه و بالفعل ذخایر ژنتیکی و زیستگاه های مختلف در کشور هستند که درصدد تشکیل کارگروه ملی برای مقابله با آن ها در ماه های انتهایی سال گذشته بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مدادی گفت: دستور مقام معظم رهبری در 15 فروردین سال 86 در خصوص ذخایر ژنتیکی کشور، توجه نظام در سطوح بالا به این مهم را نشان می دهد و وظایف ما برای برنامه ریزی و اقدام جدی در این خصوص را صد چندان می کند.

وی با اشاره به تصویب قانون حفاظت و بهره برداری از ذخایر ژنتیکی کشور در سال 97 اظهار کرد: در این قانون وظایف سنگین و مهمی در حوزه حفاظت از ذخایر ژنتیکی حیات وحش بر عهده سازمان متبوع گذاشته شده است که همکاری جدی واحدهای ستادی و استانی را برای انجام آن ها می طلبد.

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: خوشبختانه شاکله کلی ساختار حفاظت از ذخایر ژنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از ذخایر ژنتیکی حیات وحش کشور از اولویت های موزه ملی تاریخ طبیعی در سال جاری

حفاظت از ذخایر ژنتیکی حیات وحش کشور از اولویت های موزه ملی تاریخ طبیعی در سال جاری