مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:072020-04-04پزشكي

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است


امید جلیلی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحدها و گارگاههای تولید محلول و مواد ضدعفونی در قالب طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا از تهران به واحدهای تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون 10 کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی در مشهد مهر و موم و تعطیل شده اند.

وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه ای که از سوی مرکز اعلام شود آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارشهای مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است.

جلیلی ادامه داد: بر همین اساس هم اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.

وی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره و بیان کرد: در جریان اجرای طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا برای 20 داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است

تعزیرات حکومتی آماده نظارت بر بازار توزیع ماسک است