مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:072020-04-04سياسي

یکهزار سبد غذایی بین نیازمندان دلگان توزیع شد


مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مدیریت بحران دلگان سبد حمایتی بین کلیه پاکبانان، کفاش ها، کارگران روزمزد ، خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی از عشایر و نیازمندان روستایی با کمک فرمانداری ، سپاه پاسداران ، گروه جهادی محمد رسول الله(ص)، خیران تهرانی و سمن های دلگان توزیع شده است.

وی گفت: با وجود کمکهای خوب خیران، کمیته امداد و بهزیستی به تامین مقطعی مقداری اقلام غذایی در این ایام بحرانی اما هنوز بخش زیادی وجود دارند که یقینا از توجه به سفره آنان غفلت شده و یا اینکه ایام سختی را می گذرانند که مستلزم کمک همگان هستند.

فرماندار دلگان با اشاره به توجه خوب مردم به فرهنگ وقف و امداد از همکاری علمای شیعه و سنی تقدیر کرد.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل دچار ضرر و زیان شدند و با وجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی لاز تحریم های ظالمانه دشمنان اما دولت تلاش کرده با حمایت های خود، فشار بر معیشت این افراد را به حداقل برساند و در این زمینه بسته های مختلفی تعریف کرده است.

شجاعی با بیان اینکه نسخه خانه نشینی بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیره کروناست، گفت: مردم ایران با تکیه بر تمدن، اعتقادات و سختکوشی ان شاالله در کنار مدافعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار سبد غذایی بین نیازمندان دلگان توزیع شد

یکهزار سبد غذایی بین نیازمندان دلگان توزیع شد