مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-04اقتصادي

نگرانی میبدی ها از بازگشایی مراکز صنعتی؛ مسوولان: کنترل می کنیم


تعطیل نشدن کارخانه ها و واحدهای صنعتی به دنبال تعطیلی مراکز فرهنگی ، اصناف و ادارات برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا موضوعی بود که تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات عید از سوی مردم و کارگران و خانواده های آنها مطرح می شد.

با تعطیل شدن کارخانه ها و ادامه روند تعطیلی اصناف، همه مردم به نوعی روزهای عید را در قرنطینه خانگی سپری کردند و حال با شنیدن خبر بازگشایی کارخانه ها و مراکز تولیدی و صنعتی نگران سلامتی خود و ریشه کن نشدن این بیماری هستند.

مردم با دادن پیامهایی نظیر چه کسی به فکر کارگر است ، 20 روز از سال گذشته هنوز حقوق کارگر مشخص نشده ، کاش مسوولان فقط یک روز در کارخانه کاشی حاضر شوند نگرانی خود را از دایر شدن دوباره کارخانه ها بعد از چند روز تعطیلی نشان داده اند.

همچنین در بین پیام ها راه اندازی کسب و کارها بعد از 20 فروردین در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری نهایی خواهد شد به نقل از ریاست جمهوری نیز آمده و گفته شده گویا میبد جزیی از ایران نیست.

با هم بودن تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا نیز در پیام های مردمی یادآوری شده و آمده: چرا باید فقط اصناف کوچک و بازاریان و مغازه دارانی که همه سرمایه و درآمدشان در این روزها به صفر رسیده و بعضی تا مرز ورشکستگی پیش رفته اند همچنان تعطیل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی میبدی ها از بازگشایی مراکز صنعتی؛ مسوولان: کنترل می کنیم

نگرانی میبدی ها از بازگشایی مراکز صنعتی؛ مسوولان: کنترل می کنیم