مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-04اقتصادي

تشکیل 90 تعاونی طی سال «جهش تولید» در لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال جهش تولید برنامه ریزی تشکیل 90 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین افزایش ظرفیت تولید و خدمات و تعیین تکلیف تعاونی های غیر فعال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال جهش تولید برنامه ریزی تشکیل 90 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین افزایش ظرفیت تولید و خدمات و تعیین تکلیف تعاونی های غیر فعال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

علی آشتاب در نشست شورای معاونین این اداره کل با اشاره به این که تعاونی ها به عنوان یک اقتصاد رو به رشد در کشور مطرح هستند، اظهار کرد: در سال جهش تولید برنامه ریزی تشکیل 90 تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین افزایش ظرفیت تولید و خدمات و تعیین تکلیف تعاونی های غیر فعال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: توانمندسازی تعاونی ها و حمایت های قانونی از بخش تعاون و نیز ایجاد تعاونی های منطقه ای و فراگیر برای تصدی طرح ها و بنگاه های قابل واگذاری در افزایش سهم بخش تعاون در توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال بسیار مؤثر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان این که بخشی از تعاونی های غیرفعال قابلیت احیا دارند اما این امر نیازمند برنامه ریزی و درک مشترک بین اعضاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 90 تعاونی طی سال «جهش تولید» در لرستان

تشکیل 90 تعاونی طی سال «جهش تولید» در لرستان