مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-04اقتصادي

یارانه معیشتی به چند نفر در کشور پرداخت می شود؟


از آذرماه سال 98 در پی اصلاح قیمت بنزین دولت اقدام به واریز بسته حمایت معیشتی به حساب 60 میلیون ایرانی کرد که تاکنون چهار مرحله از این بسته به حساب مشمولین واریز شده است.

- ، مرحله اول واریز حمایت معیشتی در سه نوبت به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز شد این فصل به ازای خانوارهای تک نفره 55 هزار تومان خانوار دو نفره 103 هزار تومان خانوار سه نفره 138 هزار تومان خانوار 4 نفره 172 هزار تومان و خانوارهای 5 نفره و بیشتر 250 هزار تومان بوده است.

پس از واریز مرحله اول محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد افرادی که بسته معیشتی به آن ها پرداخته شده است بر اساس بررسی های اطلاعات مالی آن ها بوده و کسانی که ارزش ملک آن ها بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان یا خودرو بیش از 500 میلیون تومان دارند مشمول دریافت این بسته نشده اند.

در تاریخ دهم دی ماه دومین مرحله بسته معیشتی به حساب خانوارهای مشمول واریز شد و از این نوبت 419 هزار خانوار جدید به تعداد مشمولین اضافه شد و این خانوارها هر دو مرحله را به صورت یکجا دریافت کردند.

دولت طی چند مرحله سامانه های مختلفی را معرفی کرد تا افرادی که نسبت به دریافت بسته معیشتی اعتراض دارند در این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند و پس از بررسی های دولت در صورتی که مشمول دریافت بسته معیشتی شدند مبالغ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه معیشتی به چند نفر در کشور پرداخت می شود؟

یارانه معیشتی به چند نفر در کشور پرداخت می شود؟