مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-04پزشكي

در این روزهای کرونایی مواد غذایی فله ای یا صنعتی بخریم؟


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید و آماده سازی محصولات غذایی صنعتی، به افراد توصیه کرد تا حد امکان از خرید مواد غذایی روباز و سنتی در زمان شیوع ویروس کووید-19 خودداری کنند.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید و آماده سازی محصولات غذایی صنعتی، به افراد توصیه کرد تا حد امکان از خرید مواد غذایی روباز و سنتی در زمان شیوع ویروس کووید-19 خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرمرتضویان، متخصص علوم و صنایع غذایی در خصوص وجود ویروس کرونا در مواد غذایی عنوان کرد: با توجه به اطلاعات موجود، دمای سالم سازی مواد غذایی برای حذف ویروس کرونای احتمالی موجود در آن ها، حداقل 60 و ترجیحا 70 درجه سلسیوس در نظر گرفته می شود و ممکن است آلودگی احتمالی در این مواد در کمتر از این دما، از بین نرود.

وی تاکید کرد: مردم اکثر مواد غذایی صنعتی را با اطمینان خاطر می توانند مصرف کنند، زیرا با ضریب بهداشتی بالا تهیه می شوند و ماده اولیه آن ها اغلب سالم سازی بهداشتی می شود، اما در خصوص محصولات غذایی غیر صنعتی، هم در ماده اولیه تولید و هم پس از تولید، احتمال آلودگی به ویروس کرونا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این روزهای کرونایی مواد غذایی فله ای یا صنعتی بخریم؟

در این روزهای کرونایی مواد غذایی فله ای یا صنعتی بخریم؟