مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:462020-04-04حوادث

ماجرای زن 22 ساله ای که به خانه فساد راه یافت


زن 22 ساله ای است که در پاتوق سیاه یک زن خلافکار به چنگ قانون افتاد ، درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شهرک ناجای مشهد توضیحاتی ارائه داد.

- این زن جوان درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شهرک ناجای مشهد گفت: آن چه از دوران کودکی به خاطر دارم فریادهای وحشتناک و کتک کاری های پدر و مادرم بود که هنگام خماری پدرم فضای اتاق کوچکمان را پر می کرد.

آن ها اختلافات شدیدی با یکدیگر داشتند، به طوری که همواره با هم قهر بودند و ساعتی را نمی توانستند در آرامش زندگی کنند.

پدرم به موادمخدر صنعتی (شیشه) اعتیاد داشت وهمین موضوع مشکل اصلی آن ها در زندگی بود، چرا که او بعد از مصرف موادمخدر دچار توهم می شد و مادرم را تا سرحد مرگ کتک می زد.

او در زمان خماری نیز رفتاری بهتر از این نداشت و در این میان، من از شدت ترس فقط جیغ می کشیدم یا با چشمانی هراسان به کوچه یا اتاق پناه می بردم.

بالاخره این ناسازگاری ها و رفتارهای خطرناک پدرم به جایی رسید که مادرم از همه چیز گذشت تا جانش را نجات دهد و بقیه عمرش را بدون ضربات مشت و لگد پدرم سپری کند.

آن زمان من 5 سال بیشتر نداشتم و هنگامی که قیچی طلاق پارچه زندگی پدر و مادرم را به دو نیم کرد، به ناچار من هم با نظر قانون کنار مادرم ماندم و پای سفره تنهایی او نشستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زن 22 ساله ای که به خانه فساد راه یافت

ماجرای زن 22 ساله ای که به خانه فساد راه یافت