مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-04اقتصادي

صنعت خودرو به پوست اندازی افتاده است


به اعتقاد مدیرعاملی گروه صنعتی خودروسازی سایپا، برای ایجاد جهش تولید باید ابتدا زمینه های آن را ایجاد کرد.

در صنعت خودروسازی مهمترین پارامتر، - به اعتقاد مدیرعاملی گروه صنعتی خودروسازی سایپا، برای ایجاد جهش تولید باید ابتدا زمینه های آن را ایجاد کرد.

در صنعت خودروسازی مهمترین پارامتر، زنجیره تامین است که می تواند با عملکرد مناسب، سبب رونق تولید شده و به دنبال خود با فراهم شدن شرایط مناسب، جهش تولید را رقم بزند.

سیدجواد سلیمانی درگفت وگو با ایسنا، در رابطه با تحقق شعار جهش تولید در صنعت خودرویی کشور، اظهار کرد: نام گذاری هوشمندانه سال جدید با عنوان جهش تولید، در ادامه رونق تولید از سال گذشته برای تولیدکنندگان کشور و به ویژه صنعت خودرو انگیزه و مسئولیتی مضاعف ایجاد کرده تا با تعهد و تخصص، همت و برنامه ریزی، خود را برای یک جهش و تحول در سال جدید آماده کنند.

باید در نظر داشت که تولید فرآیندی است که خروجی آن محصول به شمار می آید؛ بنابراین برای اینکه در کمیت و کیفیت محصولات شاهد جهش باشیم، باید تمام مراحل قبلی در این فرآیند، تقویت شوند و پیش زمینه های مورد نیاز برای جهش تولید را فراهم سازند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از جمله مهم ترین حوزهها در خودروسازی، زنجیره تامین است که باید عملکردی متناسب برای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودرو به پوست اندازی افتاده است

صنعت خودرو به پوست اندازی افتاده است