مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-04اجتماعي

اضافه وزن و کم تحرکی 22 درصد کودکان ایرانی


 مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با بیان اینکه 22درصد کودکان ایرانی کم تحرک و دچار اضافه وزن هستند، برنامه های این دفتر را برای افزایش تحرک دانش آموزان تشریح کرد.

-  مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با بیان اینکه 22درصد کودکان ایرانی کم تحرک و دچار اضافه وزن هستند، برنامه های این دفتر را برای افزایش تحرک دانش آموزان تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفری در برنامه با هم برای هم با بیان اینکه یک جلسه ورزش در طول یک هفته برای دانش آموزان کافی نیست، اظهار کرد: در سال 1306 درس تربیت بدنی تصویب شد قرار بر روزی یک جلسه ورزش در برنامه درسی بود، ولی به دلیل کمبود امکانات مالی و انسانی تبدیل به یک جلسه در هفته شد و بر همین اساس در برنامه درسی وزارت آموزش و پرورش، زنگ تربیت بدنی یک جلسه است.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی با اشاره به شرایط موجود، سیاست ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی وسلامت را بر ارتقا فعالیت های حرکتی و ورزشی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان را 5 ساعت در روز در اختیار داریم لذا سرانه حرکتی یک ساعت و نیم در هفته کافی نیست، به همین علت فعالیت های مکمل مانند نرمش صبحگاهی، مدرسه پویا، کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای و المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و ورزش با خانواده را برنامه ریزی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه وزن و کم تحرکی 22 درصد کودکان ایرانی

اضافه وزن و کم تحرکی 22 درصد کودکان ایرانی