مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-04سياسي

جای خالی مرحوم خشایار الوند در پایتخت6


سریال پایتخت به خصوص در سری اول، دوم و سوم به واسطه ارائه کاراکترهایی به شدت ساده، صمیمی، خاکی و مثبت خود به دل های مردم راه پیدا کرد؛ شخصیت های باصفا و دوست داشتنی که در سبک زندگی آن ها مهربانی، - پایتخت 6، اما به شکل عجیب و کنترل نشده ای مشحون است از بداخلاقی هایی که رجحان دارند و اتفاقاً موقعیت ها مبتنی بر همین بداخلاقی ها پیش می رود.

برای مثال در یک سکانس تقریباً طولانی که اعضای خانواده درون یک خودرو هستند، نقی در شرح یک ماجرا به شکلی افراطی به دروغگویی متوسل می شود.

اگر پیش از این و در قسمت های قبلی شرح ماجرا از سوی افراد تنها به مبالغه می گذشت، تحول شخصیت ها در این سری به گونه ای است که دروغگویی تبدیل به یک عادت شده و خیلی عادی و معمولی نمایش داده می شود.

اگر در پایتخت های قبلی سادگی شخصیت ها منجر می شد صرفاً در قلیلی از موقعیت ها؛ دورویی، نفاق و دیگر خصایص منفی خود را نشان دهد و بروز این ویژگی های منفی هرگز به رویه ای عادی تبدیل نمی شد، اما در پایتخت 6 شاهد بیرون آمدن این خصایل از حاشیه به متن هستیم.

تن دادن به شوخی های اینترنتی اینکه یک نویسنده برای خلق موقعیت های کمیک از شوخی های اینترنتی و شخصیت هایی، چون احمد ذوقی که صرفاً طیفی از مشتریان خاص فضای مجازی با آن آشنایی دارند استفاده کند، بی تردید معنایی جز خالی بودن دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مرحوم خشایار الوند در پایتخت6

جای خالی مرحوم خشایار الوند در پایتخت6