مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-04پزشكي

کرونا و تهدید زیست محیطی


این روزهای بحرانی که ویروس کرونا خیمه سنگینی بر بخش بزرگی از کره زمین زده است کشور ما ایران هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را از دست داده ایم.

- ایسنا/کردستان این روزهای بحرانی که ویروس کرونا خیمه سنگینی بر بخش بزرگی از کره زمین زده است کشور ما ایران هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را از دست داده ایم.

تعداد قابل توجهی از مردم هم اکنون مبتلا به کروناویروس بوده و در حال مبارزه با پیامدهای آن هستند.

در این مدت گروه های مختلف پزشکان، دانشگاه ها و شرکت های داروسازی، پژوهش های خود را برای پیدا کردن داروی بیماری آغاز کرده و تحقیقات آنها در حال انجام است.

گروه دیگری که در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی کار و تحقیق می کنند نیز توصیه هایی کلی برای تقویت سامانه پدافندی بدن برای مقابله با بیماری کرده و انواع داروهای گیاهی و دمنوش ها را برای این منظور معرفی و پیشنهاد می کنند، با این توضیح و تاکید که هیچکدام داروی قطعی برای ویروس کووید 19 نیستند.

با اینحال گروه دیگری هم در زمینه گیاهان دارویی به صورت سنتی فعالیت می کنند و معمولا بدون تحقیق و اغلب مبتنی بر دلایلی مانند شهود و الهام توصیه ها و نسخه های عجیبی ارائه می کنند و بر درمان قطعی کرونا با روش های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تهدید زیست محیطی

کرونا و تهدید زیست محیطی