مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-04اجتماعي

جزییات اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل برای تردد مشاغل ضروری


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ادامه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد و گفت: شرایط تردد مشاغل ضروری در نظر گرفته شده است و انتظار می رود سفرهای درون شهری توسط شهروندان مدیریت شود.

-   غلامحسین شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با ادامه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در استان البرز، گفت: این طرح توسط ستاد مبارزه با کرونا استان تصویب شده است و ما تنها مسؤول اجرای طرح هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز هدف از اجرای طرح را کاهش سطح ترددها برشمرد و افزود: سعی داریم با اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در این شرایط حساس جامعه در مدیریت ترددها سهیم باشیم.

شرق با اشاره به اینکه طرح فوق از تاریخ ششم فروردین ماه سال 99 تصویب و اجرا شده است، ادامه داد: این طرح تا به امروز در حال اجرا است و خوشبختانه بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم با مدیریت سفرهای درون شهری خود شرایطی را فراهم کنند تا مجبور به جریمه آن ها نشویم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در رابطه با ضرورت تردد کارمندان و پزشکان در ایام شیوع کرونا ویروس، بیان کرد: اجرای این طرح در ساعات اولیه صبح از این رو کارمندانی که موظف هستند در ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل برای تردد مشاغل ضروری

جزییات اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل برای تردد مشاغل ضروری