مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-04اجتماعي

ارادتمند همیشگی آقا میرزا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حاج میرزامحمد سلگی، جانباز و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) و رییس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) در سال های دفاع مقدس، - گلعلی بابایی، نویسنده در یادداشتی به پاسداشت مقام این شهید پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حاج میرزامحمد سلگی، جانباز و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) و رییس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) در سال های دفاع مقدس، صبح پنجشنبه 14 فروردین، در بیمارستان شهید بهشتی همدان به یاران شهیدش پیوست.

گلعلی بابایی، نویسنده در یادداشتی در توصیف شهید سلگی نوشت: راوی صادق آب هرگز نمی میرد ، فرمانده مقتدر گردان حضرت ابوالفضل(ع)، رفیق شفیق شهید حاج حسین همدانی، جانباز سرافراز میرزامحمد سلگی به یاران شهیدش ملحق شد.

هم او که در دفاع 8 ساله ملت ما بارها تا مرز شهادت پیش رفت اما خداوند اینگونه تقدیرش را رقم زده تا در چنین ایامی مظلومانه عروس شهادت را در آغوش بگیرد و به رزمندگان شهید گردان حضرت عباس(ع) و لشکریان انصارالحسین ملحق شود.

او که به رغم جانبازی (قطع هر دو پا) اولین فرمانده ای بود که نیروهایش را برای سد کردن مسیر پیشروی منافقین در عملیات مرصاد به تنگه چهارزبر فرستاد و آنجا را به گورستان مجاهدین بعث تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادتمند همیشگی آقا میرزا

ارادتمند همیشگی آقا میرزا