مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-04اجتماعي

بارش شدید باران در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر/ کاهش محسوس دمای هوا در برخی مناطق


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه (18 فروردین) از بارش شدید باران و کاهش محسوس دما در برخی مناطق خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه (18 فروردین) از بارش شدید باران و کاهش محسوس دما در برخی مناطق خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (16 فروردین) با عبور موجی از نوار شمالی کشور علاوه بر مناطق شمال شرق و شرق در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت فردا (17 فروردین) در شمال شرق کشور، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شرق کشور ادامه دارد، تصریح کرد: همچنین در این مناطق وزش باد شدید پیش بینی می شود و در بخش های شرقی و جنوب شرقی کشور تشکیل گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه: فردا همچنین در بخش هایی از استان گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی بارش تگرگ خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر/ کاهش محسوس دمای هوا در برخی مناطق

بارش شدید باران در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر/ کاهش محسوس دمای هوا در برخی مناطق