مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-04سياسي

22 قاچاقچی کالاهای سلامت محور در استان کردستان دستگیر شدند


سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از حس مسئولیت پذیری مردم و عمل به هشدارهای پزشکی و پلیسی در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان، به بخشی از اقدامات نیروی انتظامی استان در مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور در استان اشاره کرد.

وی افزود: از آغاز تشدید طرح مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور که همزمان با ورود کرونا ویروس به کشور، در استان در حال اجرا است، بیش از 204 هزار و 500 جفت دستکش، 39 هزار و 74 عدد ماسک، بیش از 20 هزار و 25 دست لباس مخصوص کادر پزشکی و 31 هزار و 994 عدد محلول و ژل ضدعفونی در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: 22 نفر در این راستا دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

شناسایی و دستگیری 16 شایعه ساز کرونایی در کردستان سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس فتای انتظامی کردستان تمام نشانگاه های فضای مجازی را رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد که در این راستا، 16 نفر که در فضای مجازی اقدام به شایعه سازی در خصوص کرونا کرده بودند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مدت افرادی سودجو و کلاهبردار با دامن زدن به انتشار شایعات و موج سواری بر فضای رسانه ای با هدف سودجویی اقتصادی، اقدام به تبلیغ فروش اقلام و تجهیزات دارویی و بهداشتی پیشگیری از اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 قاچاقچی کالاهای سلامت محور در استان کردستان دستگیر شدند

22 قاچاقچی کالاهای سلامت محور در استان کردستان دستگیر شدند