مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-04سياسي

بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد از طریق فضای مجازی برگزار شد


در این مراسم معنوی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام ، یاد و خاطره سرگرد پاسدار شمس الدینی را گرامی داشت و گفت: شهدای انقلاب اسلامی و مدافع سلامت حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: شهدای مدافع سلامت همانند شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از مردم دفاع کردند و پاسداشت آنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است و باید همواره خاطره آنها در ذهن ها زنده بماند .

همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای مظلوم دشت نینوا و خامس آل عبا امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع سلامت به مداحی پرداخت.

ذکر فاتحه و قرائت قرآن با حضور خانواده معزز این شهید به صورت همزمان در استان یزد و کرمان (در جوار قبر شهیدسردار سلیمانی) صورت گرفت.

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان و در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود که در 11 فروردین ماه جاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

تلاش متمادی و دلسوزانه این شهید در بیمارستان صحرایی در خدمت به مردم محروم ، مشارکت در کمک به سیل زدگان و همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم بخشی از خدماتش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد از طریق فضای مجازی برگزار شد

بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد از طریق فضای مجازی برگزار شد