مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-04اجتماعي

آموزش دانش آموزان عشایر خراسان جنوبی از شبکه شاد فراهم شد


محمدعلی واقعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر مدارس روستایی و عشایری مقطع ابتدایی هستند که در این زمینه بسته های تهیه شده که در اختیار این افراد قرار می گیرد فردا از آن رونمایی می شود.

وی ادامه داد: بسته های تهیه شده از طریق رابطان آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می گیرد همچنین برای آموزش متوسطه نیز برای تامین زیرساخت ها اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قول مساعد داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: اینکه بگوییم به 100 درصد دانش آموزان استان خدمات ارائه خواهد شد این امکان وجود ندارد چون برخی خانواده ها گوشی هوشمند ندارند.

وی افزود: چون این نیاز فوری ایجاد شد از قبل زیرساخت های لازم فراهم نشده است اما کم کم به این سمت و سو حرکت می کنیم لذا بخشی نیاز به همکاری خانواده‎ ها و بخشی همکاری دولت است.

واقعی تاکید کرد: دانش آموزان عشایر و روستایی می توانند از طریق مدارس و مکان هایی که به اینترنت دسترسی دارند از این شبکه استفاده کنند.

وی بیان کرد: آموزش دروس دانش آموزان از فردا 16 فروردین از طریق شبکه شاد در پنج پیام رسان داخلی انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در پنج پیام رسان داخلی سروش، روبیکا، بله، گپ و آی گپ آموزش مجازی برای دانش آموزان میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دانش آموزان عشایر خراسان جنوبی از شبکه شاد فراهم شد

آموزش دانش آموزان عشایر خراسان جنوبی از شبکه شاد فراهم شد