مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:362020-04-04دانش

زمینه برگزاری کلاس الکترونیکی فراهم است


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: دانشجویان این دانشگاه نگران نباشند، زیرا بسترهای لازم برای برگزاری کلاس های الکترونیکی آماده شده و هیچ مشکلی برای برگزاری این کلاس ها نخواهیم داشت.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: دانشجویان این دانشگاه نگران نباشند، زیرا بسترهای لازم برای برگزاری کلاس های الکترونیکی آماده شده و هیچ مشکلی برای برگزاری این کلاس ها نخواهیم داشت.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با بخشنامه جدید معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص مجاز شدن حذف نیم سال تحصیلی بدون احتصاب در سنوات، اظهار کرد: بخشنامه معاون آموزشی وزارت علوم مبنی بر مختار بودن دانشجویان در خصوص حذف ترم به دلیل شرایط کنونی در رابطه با کرونا شامل دانشگاه پیام نور استان زنجان نمی شود.

وی افزود: همه کلاس های دانشگاه پیام نور استان و سراسر کشور، از جمله کلاس های تئوری و نظری طبق برنامه ریزی های انجام شده از هفته جاری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

این مسئول در رابطه با کلاس های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور استان، تصریح کرد: در خصوص کلاس های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور استان، منتظر تصمیم هیات رییسه دانشگاه هستیم که چه بسا با برنامه ریزی های صورت گرفته، تصمیم گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برگزاری کلاس الکترونیکی فراهم است

زمینه برگزاری کلاس الکترونیکی فراهم است