مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-03اجتماعي

جزییات برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه های آذربایجان شرقی


به دنبال شیوع ویروس کرونا، کلاس های حضوری دانشگاه های آذربایجان شرقی تعطیل شد اما هریک از دانشگاه ها با صدور اطلاعیه ای جزییات برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و مجازی را ارائه دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال شیوع ویروس کرونا، کلاس های حضوری دانشگاه های آذربایجان شرقی تعطیل شد اما هریک از دانشگاه ها با صدور اطلاعیه ای جزییات برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و مجازی را ارائه دادند.

دانشگاه تبریز معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کلاس های درسی این دانشگاه، به صورت مجازی از روز شنبه، 16 فروردین 1399 برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و همچنین بر اساس تاکیدات مقام محترم عالی وزارت و معاونت محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و نیز مصوبه هیات رییسه محترم و کمیته آموزش الکترونیکی دانشگاه، از روز شنبه 16 فروردین 1399 کلیه دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط (online) یا خارج خط (offline) ارایه خواهد شد.

قسمت نظری دروسی که شامل واحد عملی و نظری می باشند نیز به صورت الکترونیکی ارایه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه های آذربایجان شرقی

جزییات برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه های آذربایجان شرقی