مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 02:252020-04-03سياسي

حمایت مالی از دانشگاههایی که به اشتغالزایی دانشجویان کمک می کنند


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم رئوس برنامه های این دفتر را در سال 99 اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه ها حمایت از دانشگاههایی است که به اشتغالزایی کمک می کنند.

- محمد سعید سیف در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره رئوس برنامه های ارتباط با صنعت دانشگاه ها در سال جدید اظهار داشت: نخستین برنامه فعال سازی دانشگاه های استان ها در جهت رفع مشکلات منطقه و مردم است؛ در این راستا دانشگاه ها باید مزیت های نسبی منطقه و جامعه پیرامونی خود را بررسی کنند و از آن برای رفع مشکلات منطقه ای و استانی بهره بجویند.

شرایط استفاده فرصت مطالعاتی اساتید مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم افزود: برنامه دوم، بحث استفاده بهینه از فرصت مطالعاتی اساتید در جامعه و صنعت است که سال 98 سال اول اجرای آن بود و در سال 99 با توجه به تجاربی که در این زمینه حاصل شده، انتظار می رود اساتید دانشگاه ها و اعضای هیات علمی هدفمند تر از گذشته در صنایع و شرکت ها و موسسات حضور یابند و زمینه های همکاری های گسترده تری را فراهم کنند.

سیف با تاکید بر اینکه باید رشته و تخصص عضو هیأت علمی با نیازهای واحدی که قرار است در آن مشغول شود، مرتبط باشد، گفت: عضو هیأت علمی متقاضی استفاده از فرصت مطالعاتی باید در دو سال گذشته رکود علمی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از دانشگاههایی که به اشتغالزایی دانشجویان کمک می کنند

حمایت مالی از دانشگاههایی که به اشتغالزایی دانشجویان کمک می کنند