مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-03اجتماعي

پایان تعطیلات نوروزی دانش آموزان با طعم آموزش تلویزیونی


نوروز امسال با طعم آموزش تلویزیونی دروس پایان یافت؛ هرچند که تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و قرار است در کنار آموزش از طریق تلویزیون، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: نوروز سال 99 متفاوت ترین نوروز طی سالیان اخیر شد؛ نوروزی که خبری از دید و بازدید عید نبود و آموزش و پرورش هم از طریق تلویزیون برای دانش آموزان، آموزش در نظر گرفت.

بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، برای پیشگیری از شیوع این بیماری، مدارس تعطیل شد و این تعطیلی تا پایان سال 98 ادامه یافت؛ این ماجرا موجب شد که ساعات آموزشی با وقفه مواجه شود و به عبارت دیگر دانش آموزان از درس و مشق عقب افتادند.

هرچند که هم برنامه آموزش دروس از طریق تلویزیون پیش بینی شد و هم مدارس از طریق کانال شبکه های اجتماعی به آموزش دانش آموزان پرداختند اما هنوز دانش آموزان از دروس مدرسه عقب بودند و باید جبران می شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش 26 اسفند گفت: 70 درصد از محتوای آموزشی قبل از تعطیلی دانش آموزان، آموزش داده شده بود و برای 30 درصد از محتوای آموزشی باید برنامه ریزی کنیم که در حال انجام است.

قرار بود امسال در دوره دبستان فقط طرح عید و داستان اجرا شود البته معاونت آموزش ابتدایی اواخر اسفند سال گذشته اعلام کرد که طرح عید و داستان سال 99 را در سه حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تعطیلات نوروزی دانش آموزان با طعم آموزش تلویزیونی

پایان تعطیلات نوروزی دانش آموزان با طعم آموزش تلویزیونی