مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-03فرهنگي

برگزیدگان جشنواره موسیقی کارون مشخص شدند


رییس انجمن موسیقی استان خوزستان شامگاه جمعه به رسانه ها اعلام کرد: این دوره از جشنواره که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا به صورت ضبط و ارسال فیلم برگزار شد.

فریدون وزیری افزود از بین 64 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد 25 اثر جهت مرحله دوم انتخاب و توسط کیوان میرهادی، شاهرخ رحیمی و سینا خلج داوری شد و در چهار گروه سنی نفرات برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: موسسه هنری صدای چهار فصل متشکل از شورای هنری جشنواره شامل وحید وحیدپور، فریدون وزیری و فرخ کارنما، پنجمین دوره خود را در اسفندماه 98 با همکاری انجمن موسیقی استان خوزستان برگزار کرد.

رییس انجمن موسیقی استان خوزستان بیان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم هر گروه شامل لوح تقدیر هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره به همراه کمک هزینه خرید گیتار به برگزیدگان اهدا می شود.

برگزیدگان جشنواره گروه کودک و نوجوانان (14 سال و کمتر از آن) : دانیال خوانساری و آریا صادقی زاده از اهواز به ترتیب جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محمد موسوی اصل و امیرعباس مقامیان زاده به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گروه الف (15 تا 18 سال) : پوریا رحیمی از اصفهان رتبه نخست، نرجس گرگین از اهواز و آریانا نوروزانی از آبادان به طور مشترک رتبه دوم و ارشیا غفوری از اهواز رتبه سوم جشنواره را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره موسیقی کارون مشخص شدند

برگزیدگان جشنواره موسیقی کارون مشخص شدند