مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-03اقتصادي

تصمیمی برای بازگشایی اصناف گرفته نشده است


اتاق اصناف مرکز استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته ها اتخاذ نشده است.

- ایسنا/البرز اتاق اصناف مرکز استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته ها اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آماده است: در پی بازنشر اطلاعاتی کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعت کاری برخی رسته های صنفی در روزهای آتی، بدینوسیله به اطلاع می رساند حسب پیگیری های به عمل آمده تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته ها اتخاذ نشده است.

بدیهی است اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می دانند.

به همین جهت هرگونه بازنشری، تأیید این خبر مصداق بارز شیطنت رسانه ای و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای بازگشایی اصناف گرفته نشده است

تصمیمی برای بازگشایی اصناف گرفته نشده است