مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 17:452020-04-03سياسي

تقدیر از رسانه های فعال در کمپین رسانه ای کرونا


رییس بسیج رسانه خراسان رضوی از فعالیت چشمگیر رسانه های خراسان رضوی در اطلاع رسانی اخبار و گزارش ها در روزهای کرونایی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان اظهار کرد: اهالی رسانه در این استان مانند همیشه پیشرو در اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع در بحران بودند و خراسان رضوی موفق ترین روزهای مدیریت رسانه ای و جریان سازی برای عبور از یک بحران را پشت سر گذاشت.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم با عبور از این روزها جریان پرتلاش اطلاع رسانی در رسانه های این استان همچون گذشته  ادامه یابد و مشکلاتی که برخی از خبرنگاران در بحران کرونا با آن روبرو هستند نیز تدبیر و برطرف شود.

وی یادآور شد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با ایجاد کمپین رسانه ای از اولین روز شروع بحران کرونا هم افزایی خوبی بین مدیران روابط عمومی و رسانه ها ایجاد کرد و الگوی موفقی در کشور ارائه داد.

محمدیان اعلام کرد: به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و عکاسانی که به صورت میدانی و ویژه ای اخبار مربوط به بحران کرونا را از طریق کمپین رسانه ای کرونا پوشش دادند تقدیر ویژه ای از 22 نفر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از رسانه های فعال در کمپین رسانه ای کرونا

تقدیر از رسانه های فعال در کمپین رسانه ای کرونا