مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 17:302020-04-03فرهنگي

تولید چهار فیلم کوتاه مقابله با کرونا به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار 4 فیلم کوتاه با موضوع مقابله با کرونا در این نهاد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار 4 فیلم کوتاه با موضوع مقابله با کرونا در این نهاد خبر داد.

شریف اسلامی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، هنرمندان حوزه هنری تلاش کردند تا به شیوه های مختلف و با تولید آثار هنری تأثیر گذار، به مسئولیت اجتماعی خود در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عمل کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از ابتدای اسفندماه تلاش کردیم تا از انجام هرگونه فعالیت هنری اجتماع محور خودداری شود و در عوض به سمت تولید محتوا در زمینه های مختلف برای فضای مجازی گام برداشتیم.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در این راستا در حوزه فیلم تاکنون 4 فیلم کوتاه متناسب با فضای مجازی با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین فداکاری های پرسنل درمانی استان تولید و از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه پاکبان ضد ویروس نیست به کارگردانی سعید کریمی، اشک های یک پدر و خواهش به کارگردانی سید جواد هادی اصل و همچنین انیمیشن آخرین عید دیدنی عناوین فیلم های تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این مدت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید چهار فیلم کوتاه مقابله با کرونا به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

تولید چهار فیلم کوتاه مقابله با کرونا به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد