مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-03سياسي

امکان بازدید مجازی از 41 اثر تاریخی و گردشگری گلستان فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، احمد تجری اظهارکرد: باتوجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب ترین راه برای آشنایی هم وطنان با جاذبه های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص کرونا و با هدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر، این اداره کل امکان تور مجازی بازدید از جاذبه های شاخص طبیعی و تاریخی فرهنگی استان در قالب 41 اثر شاخص با بهره گیری از تصویربرداری 360 درجه به همراه توضیحات را فراهم کرده است.

تجری اضافه کرد: از مهم ترین جاذبه های استان در قالب تور مجازی می توان به میراث جهانی گنبدقابوس، بناهای شاخص بافت تاریخی گرگان، مسجد جامع گرگان، کارگاه های صنایع دستی استان، روستاهای گردشگری استان، آبشار تمام خزه ای کبودوال و غیره اشاره کرد.

وی همچنین یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی در نظر دارد در سال جاری تصویربرداری 360 درجه را در سه فصل مختلف سال برای بیش از 60 جاذبه طبیعی و تاریخی فرهنگی استان آغاز کند.

تجری با تاکید براین که با تقویت زیرساخت های گردشگری در گلستان در چند سال اخیر، تبلیغات یکی از نیازهای اصلی امروز گردشگری استان است، گفت: بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازدید مجازی از 41 اثر تاریخی و گردشگری گلستان فراهم شد

امکان بازدید مجازی از 41 اثر تاریخی و گردشگری گلستان فراهم شد