مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 15:102020-04-03دانش

نقاهتگاه 150 تخت خوابی پیشوا آماده بهره برداری است


فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه نقاهتگاه پیشوا در دو قسمت خواهران و برادران با 150تخت خواب با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال آماده بهره برداری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین ظهر امروز در بازدید از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره برداری دشت ورامین با بیان اینکه ابتدا قرار بود این نقاهتگاه در ورامین راه اندازی شود، اظهارداشت: به خاطر امکانات خوب دانشگاه آزاد پیشوا تصمیم بر این شد که این نقاهتگاه در دو قسمت خواهران و برادران به تعداد 150 تخت خواب در این مکان راه اندازی شود.

وی درباره تنظیف این نقاهتگاه تصریح کرد: با مواد پایه الکلی نقاهتگاه به طور کامل ضدعفونی شده است و تا زمانی که نیاز به استفاده از آن نشود این مکان پلمب می شود و امیدوارم نیاز به بازگشایی آن نباشد.

فرمانده سپاه ورامین سرمایه لازم برای راه اندازی این نقاهتگاه را تاکنون بالغ بر 500 میلیون ریال دانست و افزود: حدود 330 میلیون ریال از این مبلغ توسط خیران سلامت جذب شده است که با تشک و بالشت های نو و ضدعفونی شده و امکانات خوب سرمایشی، گرمایشی و بهداشتی آماده بهره برداری است.

تاجیک در پایان ضمن تشکر از رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا و بسیجیان دشت ورامین با بیان اینکه بسیجیان جان برکف همیشه یک پله از ما مسؤولان جلوتر هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه 150 تخت خوابی پیشوا آماده بهره برداری است

نقاهتگاه 150 تخت خوابی پیشوا آماده بهره برداری است