مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 14:102020-04-03اجتماعي

تردد غیرضروری در جاده های خوزستان تا 20 فروردین ممنوع است


رییس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به افزایش تردد مسافران نوروزی استان خوزستان در محورهای شهرستان ایذه و استقرار اکیپ های پلیس راه در این مسیر گفت: - دولتشاهی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی شهرستان ایذه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: پلیس راه استان خوزستان در ایام نوروز علاوه بر گشت های خودرویی خود از طریق هوایی نیز اقدام به گشت زنی و کنترل جاده های استان خوزستان می کند.

   وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در محورهای شهرستان ایذه افزود: با بازگشت مسافرانی که قرار بود امسال برای مقابله با کرونا به مسافرت نروند ولی این کار را انجام داده اند، شاهد افزایش تردد خودروها در محورهای شهرستان ایذه بوده ایم.

 رییس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اعزام تیم های کمکی کنترل محورهای ایذه از نقاط دیگر استان ادامه داد: این کار به منظور کنترل دقیق تر ترددها در این مسیر پر تردد در استان خوزستان مستقر شده اند و بنده نیز با حضور خود در این شهرستان بر روند انجام کار نظارت دارم و امیدوارم بتوانیم وضعیت ترافیک را کنترل کرده تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

 وی با اشاره به وقوع حادثه منجر به مرگ در محور ایذه در عصر امروز گفت: در این حادثه که به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به وقوع پیوست یک نفر مرد جان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد غیرضروری در جاده های خوزستان تا 20 فروردین ممنوع است

تردد غیرضروری در جاده های خوزستان تا 20 فروردین ممنوع است