مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-03پزشكي

ماندن در خانه بهترین قدردانی از زحمات مدافعان سلامت


مدافعان سلامت با فداکاری های بسیار در شرایط خاص و درمان بیماران مبتلا به کرونا، برگ زرینی از خدمات خود به مردم به یادگار می گذارند.

سپید پوشانی که با به خطر انداختن سلامتی خود فداکارانه در خط مقدم مقابله با کرونا حضور تاثیرگذار دارند، با جانفشانی و تلاش خود سلامتی را به عنوان زیباترین هدیه زندگی به ارمغان می آورند.

باتوجه به افزایش جمعیت سالمند در مناطق شهری و روستایی گناباد و بجستان و روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا، توجه به نکات و دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این ویروس ضروری است.

علاوه بر آن با توجه به موقعیت گناباد و بجستان از نظر قرار گرفتن در جنوب خراسان رضوی و نقطه ورودی این استان از استان های جنوبی و مرکزی کشور همه ساله تعداد بسیاری مسافر و زائر از طریق این شهرستان ها به مشهد و سایر نقاط استان یا دیگر استان ها مسافرت می کنند که این امر موجب افزایش ریسک پذیری این منطقه از نظر شیوع بیماری کرونا شده است.

گرچه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی این ریسک کاهش یافته ولی باز هم دغدغه نسبت به آن وجود دارد به طوری که تعدادی از مبتلایان به کرونا و بیماران دارای علائم حاد تنفسی در بیمارستان های گناباد و بجستان از شهرستان های همجوار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندن در خانه بهترین قدردانی از زحمات مدافعان سلامت

ماندن در خانه بهترین قدردانی از زحمات مدافعان سلامت