مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-03سياسي

پیرمرد دستفروش و آنچه فضای مجازی با او کرد!


در روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که پیرمردی دستفروش را به تصویر می کشید که در برابر دوربین اظهار می کرد که به علت شیوع کرونا، امکان دستفروشی ندارد و حتی در تامین پنیر مورد نیاز خانواده اش هم مشکل دارد.

- ایسنا/خوزستان در روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که پیرمردی دستفروش را به تصویر می کشید که در برابر دوربین اظهار می کرد که به علت شیوع کرونا، امکان دستفروشی ندارد و حتی در تامین پنیر مورد نیاز خانواده اش هم مشکل دارد.

پس از انتشار این ویدئو، بسیاری از شخصیت های شناخته شده و سلبریتی ها آن را بازنشر دادند و موضوع به هیات دولت نیز کشید و جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جلسه هیات دولت با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از انتشار کروناویروس، به ویدئو منتشر شده در فضای مجازی و ماجرای پیرمرد گیلانی اشاره کرد و اظهار کرد که دیدن این ویدئو دل هر بیننده ای را به درد می آورد و دولت در تلاش است که بسته های حمایتی برای افرادی که شغل خود را از دست داده اند، به ویژه دستفروش ها، فراهم کند.

پس از انتشار وسیع این ویدئو، شبکه مجازی انتشاردهنده آن، دوباره به سراغ پیرمرد رفت و با انتشار شماره حساب وی، از مخاطبان خود خواست که کمک های نقدی خود را به حساب وی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمرد دستفروش و آنچه فضای مجازی با او کرد!

پیرمرد دستفروش و آنچه فضای مجازی با او کرد!