مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-03ورزشي

کمک 3 میلیارد ریالی تیم گل گهر سیرجان برای مقابله با کرونا


سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان سه میلیارد ریال از محل مبالغ قراردادهای خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص دادند.

- سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان سه میلیارد ریال از محل مبالغ قراردادهای خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص اختصاص 3 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا گفت: با شیوع ویروس کرونا، شاهد جان فشانی و از خودگذشتگی های بیشمار کادر درمان در سراسر کشور و در شهرستان سیرجان بوده ایم.

از آنجایی که این بیماری بی مقدمه و بدون پیش بینی در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، بسیاری از ملزومات پزشکی و اقلام ضروری و بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و لباس ویژه پزشکان در سراسر کشور با کمبود روبرو شد.

وی افزود: همدلی و همراهی مردم ایران همواره زبانزد خاص و عام بوده و این همدلی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز خود را نشان داد و در جای جای ایران شاهد آن بودیم که مردم با همراهی و حمایت کادر درمان نقش موثری در عبور از این بحران ایفا کرده اند.

جواهری خاطرنشان کرد: از آنجایی که همدلی و همراهی با کادر درمان می تواند انگیزه این فداکاران خط مقدم درمان را در مقابله با بیماری کرونا افزایش دهد؛ سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 میلیارد ریالی تیم گل گهر سیرجان برای مقابله با کرونا

کمک 3 میلیارد ریالی تیم گل گهر سیرجان برای مقابله با کرونا