مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-03سياسي

بیش از پنج هزار بسیجی برای کمک به سلامت جامعه در خوزستان ساماندهی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز جمعه در حاشیه کارگروه پیشگیری و شناسایی ویروس کرونا در خوزستان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در نشست امروز تفاهم نامه ای میان قرارگاه جهادی شفا و مرکز بهداشت خوزستان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای بسیج در جهت ارتقای سلامت جامعه امضا شد که در آن 523 نفر در سطح خوزستان در زمینه سالم سازی مشارکت می کنند.

وی افزود: 523 بسیجی با هدف غربالگری، مراقبت و سالم سازی، 454 نفر در قالب تیم مراقبان سلامت ، سه هزار و 268 نفر در قالب تیم های غربالگری و 500 تیم ضدعفونی و گندزدایی در سطح خوزستان در قالب این تفاهنامه ساماندهی شدند.

جانشین قرارگاه جهادی شفا در خوزستان ادامه داد: شتاب بخشی به ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی از اقدامات موثر در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است که با استفاده از ظرفیت حداکثری گروه های جهادی و بسیج، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر این اقدامات در حوزه تولید و توزیع اقلام بهداشتی نیز برنامههای موثری در دستور کار است و در صورت نیاز بر ظرفیت کارگاه های تولیدی نیز افزوده خواهد شد.

جانشین قرارگاه جهادی شفا گفت: تجلیل از پرستاران و پزشکان نیز که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا شبانه روز تلاش می کنند از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از پنج هزار بسیجی برای کمک به سلامت جامعه در خوزستان ساماندهی شدند

بیش از پنج هزار بسیجی برای کمک به سلامت جامعه در خوزستان ساماندهی شدند