مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-03سياسي

رونق تولید، حرکت و جهش تولید سرعت است/ جهش تولید سلیمانی ها می خواهد


امام جمعه فارسان با بیان اینکه در سال رونق تولید موتور تولید روشن شد و به حرکت درآمد، گفت: سال 99 باید سال سرعت بخشیدن و اوج گرفتن اقتصاد باشد و مردم باید اثر رونق تولید را در زندگی خود احساس کنند.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه نام گذاری سال جدید باعنوان جهش تولید، ممکن است این سؤال را در اذهان پدید آورد که این موضوع با رونق تولید چه تفاوتی دارد، گفت: رونق تولید لازم اما برای اوضاع فعلی کشور ناکافی است.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه از مجموع رهنمودهای امام خامنه ای چندین مطلب برداشت می شود، افزود: در سال گذشته استقبال مناسبی ازسوی صاحبنظران انجام شد و طبیعی است پذیرش نخبگان از یک موضوع، نقطه عزیمت مناسب و گام اول در پیشبرد آن است، ثانیاً طبق گزارش های موثق اقدامات خوبی برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ‏ها انجام شد و جلوی رکود تولید در موارد زیادی گرفته شد.

وی با بیان اینکه برخی از مراکز تولیدی که با مشکل افت تولید روبرو بودند و با بخشی از ظرفیت خود کار می کردند، با کمک های صورت گرفته به سمت استفاده از تمام ظرفیت خود، پیش رفتند، اضافه کرد: پژوهش ‏ها و تحقیقات که سرچشمه تولید هستند بیشتر و جدی تری در این عرصه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید، حرکت و جهش تولید سرعت است/ جهش تولید سلیمانی ها می خواهد

رونق تولید، حرکت و جهش تولید سرعت است/ جهش تولید سلیمانی ها می خواهد