مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-03بين الملل

خانه نشینی اروپایی ها فروش کنسول های بازی را بالا برد


به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است.

- به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که تاکنون شمار مبتلایان آن از مرز یک میلیون نفر در سراسر جهان گذر کرده است، موجب شده بسیاری از دولتها با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و همچنین وضع محدودیت های جدی و سخت گیرانه برای تردد و رفت و آمد شهروندان، ادارات، فروشگاهها ، کارخانه ها و تمامی مشاغل را تعطیل و متوقف اعلام کنند تا بدین ترتیب بتوانند به حفظ سلامت و بهداشت جامعه و همچنین قطع زنجیره انتقال و انتشار بیشترین این ویروس در جامعه کمک کنند.

حالا با اخبار و گزارش های منتشر شده در وبسایت تک اسپات، به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان اروپایی موجب شده آنها بیش از پیش به سمت و سوی بازی های رایانه ای و همچنین کنسول های بازی همچون پلی استیشن و ایکس باکس روی بیاورند و با سرگرمی های خانگی اوقات فراغت خود را سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نشینی اروپایی ها فروش کنسول های بازی را بالا برد

خانه نشینی اروپایی ها فروش کنسول های بازی را بالا برد