مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-03سياسي

درخواست ایکوم جهانی برای حمایت مالی از موزه ها بعد از دوران کرونا


«ایکوم (جهانی)، نماینده موزه ها در سطح بین المللی، از سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان کشورها درخواست کرد تا با اختصاص بودجه ای حمایتی برای نجات موزه ها، - ایکوم (جهانی)، نماینده موزه ها در سطح بین المللی، از سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان کشورها درخواست کرد تا با اختصاص بودجه ای حمایتی برای نجات موزه ها، کمک کنند آن ها ماموریت شان را در رساندن خدمات مهم و حیاتی برای نسل های آینده ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) با صدور بیانیه ای نسبت به ضرورت تخصیص بودجه ی امدادی به موزه ها در زمان شیوع کرونا تاکید کرد.

در این بیانیه که پنج شنبه چهاردهم فروردین توسط شورای بین المللی موزه ها (ایکوم جهانی) منتشر شده و گلناز گلصباحی - عضو هیات اجرایی شورای بین المللی موزه ها - آن را به زبان فارسی منتشر کرده، آمده است: شورای بین المللی موزه ها ICOM غم و اندوه عمیق و همبستگی خود را با مردم آسیب دیدهی سراسر جهان از بیماری COVID-19 ابراز می کند.

ما نیز در غم زندگی های از دست رفته، سوگواریم و همدردی خود را عمیقا به کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، بیان می کنیم.

همچنین ما از متخصصان بهداشت و درمان، که با آگاهی از به خطر افتادن زندگی خود، در خط مقدم نبرد با این معضل، به شکلی بی نظیر تلاش می کنند و از جامعه علمی بین المللی، که خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایکوم جهانی برای حمایت مالی از موزه ها بعد از دوران کرونا

درخواست ایکوم جهانی برای حمایت مالی از موزه ها بعد از دوران کرونا