مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-03پزشكي

زنگ خطر کرونا در یزد به صدا درآمد/برای قطع زنجیره کرونا در خانه بمانید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر 130 تخت بخش آی سی یو توسط بیماران کرونایی اشغال است و با توجه به افزایش مراجعین بدحال به بیمارستان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابراهیم سلمانی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در استان، از دو هزار و 12 نفر نمونه گیری انجام شده است که جواب آزمایش هزار و 128 نفر مثبت گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به آمار کاهش بیماران بستری در بیمارستان های شهید صدوقی، میبد و اردکان افزود: حدود 50 تخت از تعداد تخت های اشغال شده توسط بیماران کرونا ویروس در بیمارستان های امام جعفر صادق میبد و ضیایی اردکان کاهش یافته است و یک بخش (30 تخت) از بخش های عفونی بیمارستان شهید صدوقی نیز غیرفعال گردیده است.

سلمانی تصریح کرد: هرچند کاهش موارد بستری را در چند روز اخیر شاهد بودیم ولی تعداد بیماران بدحال به نسبت کل بیماران بستری افزایش پیداکرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 130 تخت بخش آی سی یو توسط بیماران کرونایی اشغال است و با توجه به افزایش مراجعین بدحال به بیمارستان ها، در آینده به تعداد بیشتری از تخت ICU نیاز و زنگ خطر جدی در استان به صدا درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا در یزد به صدا درآمد/برای قطع زنجیره کرونا در خانه بمانید

زنگ خطر کرونا در یزد به صدا درآمد/برای قطع زنجیره کرونا در خانه بمانید