مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-03سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در پانزدهم فروردین


مروری بر پرونده جنجالی محمدهادی رضوی/ اعتراف جدید ترامپ در مورد تحریم ارسال تجهیزات پزشکی به ایران/ پیشنهادهای سفیر چین در ایران برای آخر هفته/ هشدار قانون گذاران آمریکایی به ترامپ درباره هر گونه اقدام نظامی علیه ایران و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

مروری بر پرونده جنجالی محمدهادی رضوی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرور پرونده محمدهادی رضوی از متهمان پرونده بانک سرمایه که به حبس و رد مال و شلاق و .

محکوم شد، در صدر اخبار پربازدید قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده از جمله اقدامات دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد در سال 1398 بود که از دی ماه سال 97 آغاز شده بود.

اعتراف جدید ترامپ در مورد تحریم ارسال تجهیزات پزشکی به ایران دومین خبر پازدید امروز اعترافات دونالد ترامپ در مورد تحریم ارسال تجهیزات پزشکی به ایران بود.

رییس جمهور آمریکا در گفت وگویی رسانه ای با تایید وجود محدودیت در ارسال تجهیزات پزشکی به ایران به دلیل تحریم های اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی درخواستی برای کاهش تحریم ها نداشته تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور برود.

این در حالیست که ترامپ و مقامات آمریکا پیش از این مدعی بودند که تحریم های غیرقانونی این کشور هیچ مانعی برای ارسال تجهیزات پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در پانزدهم فروردین

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در پانزدهم فروردین