مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-03اقتصادي

پخت نان محلی سرگرمی خوشمزه روزهای کرونایی


در شرایطی که این روزها خانواده ها با استفاده از خلاقیت راهکارهای مختلفی برای گذران اوقات بیکاری خود در خانه پیشنهاد می دهند اما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که چندین نوع نان محلی را در پیشینه تاریخی خود دارند می توانند ضمن احیای سنت های قدیمی خوردن نان های خوشمزه را تجربه کنند.

با وجود اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور و محدودیت های اعمال شده برای حاضر شدن در برنامه های دسته جمعی حالا فرصتی دست داده تا با احیای خوراکی های سنتی لحظات شاد و شیرینی را همراه اعضای خانواده در خانه تجربه کنیم.

این اقدام با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی پخت نان در خانه ضمن سرگرمی باعث تولید فراورده هایی سالم و مطمئن برای اعضای خانواده می شود.

پخت نان در خانه با همکاری همه افراد خانواده سرگرمی بسیار لذت بخشی است که شاید بعدها خاطرات روزهای کرونایی را ماندگار و شیرین کند.

با پیشرفت تکنولوژی نان های سنتی در کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به نان های ماشینی داده اند و مشغله های روزانه باعث شده کمتر بانویی در مناطق شهری اقدام به پخت نان کند اما این روزها شاید فرصتی برای احیای نان های سنتی در رژیم غذایی روزانه خانواده ها باشد.

نان کلگی یکی از نان های محلی معروف و قدیمی مردم کهگیلویه وبویراحمد نان کلگی نام دارد که برای تهیه آن میوه درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت نان محلی سرگرمی خوشمزه روزهای کرونایی

پخت نان محلی سرگرمی خوشمزه روزهای کرونایی