مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03سياسي

برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا در منطقه 5 تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه 5، فریدون حیدری اظهار داشت: این رزمایش با حضور شهرداری منطقه، سازمان آتش نشانی، سپاه ناحیه قدس، ستاد مدیریت بحران شهر تهران و شورایاری منطقه 5 برگزار و تمامی معابر اصلی منطقه ضدعفونی شدند.

وی با اشاره به جمعیت 800 هزار نفری و وسعت دومین منطقه بزرگ تهران گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با کرونا، ستاد مبارزه با کرونای منطقه 5 بلافاصله تشکیل شد تا بتواند به صورت نظام مند و با بهره گیری از ظرفیت های مختلف منطقه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرداری تهران را اجرایی کند.

این مسئول عنوان کرد: پس از ایجاد این ستاد بلافاصله تمامی ساختمان ها و نقاط پرتردد و بوستان ها منطقه ضدعفونی شدند و علائم آموزش دهنده و هشدار دهنده در آنها نصب شد.

حیدری با بیان اینکه در این ستاد عملا توان شهرداری در کنار توان نیروهای مسلح قرارگرفت تا با پشتیبانی ایجاد شده شهرداری بتواند به بهترین شکل وظایف خود را اجرایی کند، گفت: علاوه بر تلاش شبانه روزی منطقه در نظافت، ضد عفونی اماکن و معابر پرتردد، نیروهای مردمی توسط شورایاری و سپاه ناحیه قدس در قالب این ستاد سازمان دهی شدند تا بتوانند بهترین اثربخشی را در مدیریت بحران کرونا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا در منطقه 5 تهران

برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا در منطقه 5 تهران