مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03پزشكي

تعداد بهبود یافتگان کرونا در شاهرود به 329 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا چمن ظهر جمعه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود درباره آخرین وضعیت کرونا ضمن بیان اینکه تا امروز جمعه، پانزدهم فروردین ماه، 81 درصد بیماران کرونایی در شاهرود و میامی بهبود یافته اند، ابراز کرد: دست یافتن به این عدد جز در سایه تلاش کادر درمانی و مسئولان و همچنین همراهی مردم میسر نیست.

وی افزود: مجموع موارد مثبت در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به 405 نفر رسیده که از این بین 329 نفر بهبودیافته و با ارائه آموزش های دوران نقاهت مرخص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خواستار مدیریت تماس در منزل، مراقبت دقیق تر از گروه های پرخطر مانند سالمندان توسط مردم شد و گفت: اگر چه احتمال ابتلاء و عوارض برای همه رده های سنی وجود دارد ولی سالمندان و کسانی که بیماری های مزمن زمینه ای دارند، بیشتر در معرض خطر هستند و باید این گروه های آسیب پذیر را هم در منزل و هم در مراکز بهداشتی- درمانی با نهایت حساسیت و دقت مورد مراقبت قرار داد.

چمن با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان در روز پنج شنبه 317 نفر بود که امروز جمعه این میزان به 329 نفر رسیده است، تاکید کرد: کادر درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی بیماران انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بهبود یافتگان کرونا در شاهرود به 329 نفر رسید

تعداد بهبود یافتگان کرونا در شاهرود به 329 نفر رسید