مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03پزشكي

استاندار اردبیل: فرمانداری ها حداکثر مراقبت از گروه های پرخطر را بعمل آورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا ، اکبر بهنامجو در جلسه تصویری غیرحضوری با فرمانداران استان اظهارداشت: گروه های پرخطر شامل افرادی با بیماری های زمینه ای از قبیل فشار خون، دیابت و ناراحتی تنفسی و نیز افراد مسن و سالخورده بیشترین تعداد مرگ و میر را در ابتلای به بیماری کرونا به خود اختصاص داده و ضروری است اقدامات و تمهیدات لازم برای اعمال اصول مراقبتی و مصونیت این گروه از قرار گرفتن در معرض ابتلای به بیماری انجام شود.

او ادامه داد: باید افرادی برای انجام امورات ضروری این گروه اعم از خریدهای روزمره و حتی تامین بسته های معیشتی خانواده های نیازمند با محوریت نهادهای حمایتی تعیین شوند تا نیازی به خروج آنها از خانه که تنها پناهگاه ایمن است، نباشد.

وی از همکاری مردم و تلاش مسوولان بویژه نیروهای مسلح در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های مسوولان بهداشتی در سیزده بدر قدردانی کرد و گفت: با اطلاع رسانی های مناسب و ارتقای سطح معلومات عمومی پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس وارد فاز جدیدی از کنترل و پیشگیری شده است.

رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان اردبیل همچنین افزود: نکات مهم ایمنی و پروتکل بازگشایی مدارس و اماکن فروشگاهی و کسبه و مراکز تولید استان تدوین و ابلاغ می شود و تا فراهم شدن وضعیت سفید و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: فرمانداری ها حداکثر مراقبت از گروه های پرخطر را بعمل آورند

استاندار اردبیل: فرمانداری ها حداکثر مراقبت از گروه های پرخطر را بعمل آورند