مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-03پزشكي

طراحی 543 تیم از نیروهای بسیجی برای کمک به غربالگری در خوزستان


رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: برای تمام شهرها در بخش های غربالگری، مراقبت و سالم سازی 543 تیم طراحی شد و افراد را به سامانه معرفی کردیم تا وضعیت کاری آنها کاملا تحت کنترل و رصد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدمهدی حسینی زاده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک با فرماندهان و مسئولان قرارگاه شفا سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بخش بسیج ملی کنترل این ویروس، از همان روزهای ابتدایی نیروهای بسیج را در کنار دیگر کادر درمان می دیدیم و از طرفیت های بالقوه این نیروها به خوبی استفاده شد.

وی افزود: نیروهای بسیج در چند بخش به صورت منسجم در حال فعالیت هستند و یکی از فعالیت های این حوزه، موضوع غربالگری است که تفاهم نامه ای را به منظور هماهنگی و ساماندهی منظم تر و آرایش دقیق تر نیروها برای فعالیت هایی تحت عنوان، غربالگری، سالم سازی و گندزدایی منعقد شد.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان تصریح کرد: در کار متفاوت دیگری که با همکاری سپاه استان در خوزستان انجام داده ایم، استفاده از نیروهای بسیجی در تمامی سازمان ها و ارگان ها است که به عنوان رابط با دانشگاه علوم پزشکی و انجام کار انتقال اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 543 تیم از نیروهای بسیجی برای کمک به غربالگری در خوزستان

طراحی 543 تیم از نیروهای بسیجی برای کمک به غربالگری در خوزستان